Pogoji poslovanja

Podatki podjetja

Pogoji poslovanja spletne strani www.lune.si, so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007, 86/2009, 78/2011, 38/2014, 19/15, 55/2017-ZKolT), zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (Ur. list RS, št. 96/09), zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov ( Ur. list RS, št. 81/2015) in zakonu o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS, št. 94/07)

S spletno trgovino upravlja podjetje LUN├ë, Hanin atelje, Hana Knez s.p., Re─Źica ob Paki 56, 3327 ┼ámartno ob Paki, tel. 031-473-127, e-po┼íta: info@lune.si, dav─Źna ┼ítevilka: SI92955401, ponudnik storitev e-poslovanja.

Na─Źini pla─Źila

Izdelke lahko pla─Źate preko Paypala, s kreditno kartico ali po predra─Źunu. Osebni prevzem izdelkov ni mogo─Ź.

Ponudnik omogo─Źa naslednje na─Źine pla─Źila:

  • Z nakazilom na transakcijski ra─Źun odprt pri banki Abanka┬ád.d. ┼ít. SI56 0510 0801 6225 570┬ápo ponudbi/predra─Źunu)
  • Paypal
  • Kreditna kartica┬á
  • Po povzetju

Ponudnik kupcu izda ra─Źun na trajnem mediju, z raz─Źlenjenimi stro┼íki in navodili, kako odstopiti od nakupa in artikle vrniti, ─Źe je to potrebno in mogo─Źe.

Kupoprodajna pogodba (naro─Źilo) je v elektronski obliki shranjena pri ponudniku in kupcu dostopna na njegovo pisno zahtevo.

Neprevzeti paketi

V kolikor kupec naro─Źenih artiklov, ki so poslani s pla─Źilom po povzetju ne prevzame v nobenem primeru, in so po preteku ─Źakalnega roka dostavne slu┼żbe Po┼íte Slovenije vrnjeni na naslov podjetja, se le-to NE ┼íteje kot odstop od pogodbe, saj je slednja ┼íe vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe.┬á

V kolikor kupec paketa ne prevzame s tem dejanjem podjetju povzro─Źa finan─Źno ┼íkodo. Vse potencialne kupce pozivamo, da pred oddajo naro─Źila preverijo svoje finan─Źno stanje in da v primeru nezmo┼żnosti pla─Źila ne naro─Źajo na spletni trgovini.

Kupec je po Obligacijskem zakoniku naro─Źen paket dol┼żan prevzeti in pla─Źati odkupnino. V primeru neprevzetega paketa stranki zara─Źunamo po┼ítne in adminstrativne stro┼íke neprevzetega paketa v skupnem znesku 10 eur. V primeru la┼żnih naro─Źil bomo IP naslov predali v nadaljnjo obravnavo kot zlorabo. Naro─Źnik se lahko pogodbeni kazni izogne z vnovi─Źno dostavo pove─Źano za stro┼íke vrnitve po┼íiljke in nove dostave. Pla─Źilo mora biti izvedeno preko predra─Źuna v roku 3 delovnih dni. Stranke, ki paketa ne prevzamejo in v prihodnosti ponovno oddajo naro─Źilo v na┼íi spletni trgovini bodo morale poravnati pla─Źilo naro─Źenih izdelkov predhodno oz. s pla─Źilom po predra─Źunu (prek upn obrazca ali spletne banke).┬á

POMEMBNO: Za stro┼íke neprevzete po┼íiljke vam bomo poslali ra─Źun, ki ste ga dol┼żni pla─Źati v roku 8 dni od izstavitve. V kolikor ra─Źun ne bo poravnan se nastala situacija ureja s terjatvijo.

Cene

Cene veljajo v trenutku oddaje naro─Źila in nimajo vnaprej dolo─Źene veljavnosti. Cene vsebujejo DDV.

Cene veljajo v primeru pla─Źila z zgoraj navedenimi na─Źini pla─Źila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naro─Źilo (kupec prejme elektronsko sporo─Źilo o statusu Naro─Źilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za kupca.

Postopek nakupa
  1. Naro─Źilo sprejeto: Po oddaji naro─Źila kupec prejme obvestilo po elektronski po┼íti, da je naro─Źilo sprejeto. Na tem koraku ima kupec v roku 10 ur mo┼żnost preklicati naro─Źilo.
  2. Naro─Źilo potrjeno: ─îe kupec naro─Źila ne prekli─Źe, gre naro─Źilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naro─Źilo pregleda, preveri dobavljivost naro─Źenih artiklov in naro─Źilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja to─Źnosti dobave kontaktira kupca preko e-po┼íte ali telefona. Ob potrditvi naro─Źila ponudnik obvesti kupca po elektronski po┼íti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naro─Źenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
  3. Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
Odstop od pogodbe in vra─Źilo blaga

Potro┼ínik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporo─Źi (na kontaktni e-naslov info@lune.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odlo─Źitev. Edini stro┼íek, ki bremeni potro┼ínika v zvezi z odstopom od pogodbe, je stro┼íek vra─Źila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu od pogodbe (nakupa). V primeru odstopa od pogodbe nam po┼íljite obrazec po elektronski po┼íti na naslov: info@lune.si.┬á

Prejeto blago mora potro┼ínik vrniti nepo┼íkodovano in v nespremenjeni koli─Źini, razen ─Źe je blago uni─Źeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova koli─Źina zmanj┼íala, ne da bi bil za to kriv potro┼ínik.

Vra─Źilo vpla─Źil bo izvedeno takoj, ko je to mogo─Źe, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporo─Źila o odstopu od pogodbe. Vra─Źilo vpla─Źil bo izvedeno na TRR kupca.

Odstop od pogodbe Lune: Prenos datoteke

Prito┼żbeni postopek in seznanitev z odgovornostjo za stvarne napake

Prito┼żbe ponudnik re┼íuje sporazumno z potro┼ínikom. V primeru spora je pristojno sodi┼í─Źe v Celju.

Stvarna napaka je kadar stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno uporabo ali za promet, ─Źe stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana, ─Źe stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali mol─Źe dogovorjene oziroma predpisane, ─Źe je prodajalec izro─Źil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen ─Źe je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila. Potro┼ínik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, ─Źe o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potro┼ínik mora v obvestilu o napaki natan─Źneje opisati napako in prodajalcu omogo─Źiti, da stvar pregleda. Potro┼ínik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del pla─Źanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne pla─Źani znesek.

Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega re┼íevanja potro┼íni┼íkih sporov v skladu z 32.─Źlenom Zakona o izvensodnem re┼íevanju potro┼íni┼íkih sporov. Dru┼żba Lune, Hanin atelje, Hana Vre─Źer s.p.,┬áobjavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno re┼íevanje potro┼íni┼íkih sporov: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Dostava pošiljk

Ponudnik bo blago dostavil v dogovorjenem roku 1-3 dni od prejema naro─Źila, ─Źe je blago na zalogi.

─îe blaga ni na zalogi, je rok dostave 14 dni.

Po┼íiljke so odposlane preko dostavne slu┼żbe Po┼íta Slovenije d.o.o, vendar si ponudnik pridr┼żuje pravico izbrati drugo dostavno slu┼żbo, ─Źe bo s tem lahko naro─Źilo izpolnil bolj u─Źinkovito. Stro┼íki po┼ítnine in pakiranja zna┼íajo 3,50ÔéČ, ne glede na vrednost nakupa. Pri nakupu nad 50ÔéČ stro┼íkov pakiranja in po┼ítnine ne zara─Źunavamo.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, ─Źe temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporo─Źila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo ozna─Źena kot oglasna sporo─Źila,
  • po┼íiljatelj bo jasno razviden,
  • razli─Źne akcije, promocije in druge tr┼żne tehnike bodo ozna─Źene kot tak┼íne. Prav tako bodo jasno dolo─Źeni pogoji udele┼żbe v njih,
  • jasno bo predstavljen na─Źin odjave od prejemanja oglasnih sporo─Źil,
  • ┼żeljo uporabnika, da ne ┼żeli prejemati oglasnih sporo─Źil, bo ponudnik izrecno spo┼ítoval.
Kontaktni podatki

Email: info@lune.si

Telefon (Hana): 031-473-127

Dav─Źna ┼ítevilka: SI92955401

Mati─Źna ┼ítevilka: 8245657000

TRR: SI56 0510 0801 6225 570 odprt pri banki Abanka d.d.

Dru┼żba je registrirana pri Okro┼żnem sodi┼í─Źu v Celju z dne 24.7.2018.┬á

Informacije o spletnih piškotkih

Zakaj so piškotki potrebni?

So temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletnim mestom je s pomo─Źjo pi┼íkotkov hitrej┼ía in preprostej┼ía. Z njihovo pomo─Źjo si spletno mesto zapomni posameznikove preference in izku┼ínje, s tem je prihranjen ─Źas, brskanje po spletnih mestih pa bolj u─Źinkovito in prijazno.

Podjetje vsakemu uporabniku ob za─Źetku vsakokratne uporabe spletne trgovine dodeli pi┼íkotek za identifikacijo, spremljanje nakupovalne ko┼íarice in zagotavljanje sledljivosti, ki se v pomnilniku stre┼żnika shranjuje le za ─Źas trajanja obiska spletne trgovine in se izbri┼íe po eni uri neaktivnosti. Podjetje lahko na osebni ra─Źunalnik uporabnika shrani tudi nekatere trajne pi┼íkotke, kot npr. identifikacijska ┼ítevilka uporabnika v ┼íifrirani obliki za prepoznavanje ob naslednjem obisku spletne trgovine ali ocene artiklov, s pomo─Źjo katerega uporabnik ve, katere artikle je ┼że ocenil, posredno pa tudi pi┼íkotke zunanje storitve Google Analytics, ki slu┼żijo analizi obiskov spletnega mesta. Podjetje lahko te podatke v anonimizirani sumarni obliki uporabi za namene statisti─Źnih analiz. Za potrebe zagotavljanja spletne varnosti podjetje zbira tudi IP naslove, iz katerih uporabniki dostopajo do spletne trgovine.

Onemogo─Źanje pi┼íkotkov

Vi odlo─Źite, ali boste dovolili shranjevanje pi┼íkotkov na va┼íi napravi. Nastavitve za pi┼íkotke lahko nadzirate in spreminjate v va┼íem spletnem brskalniku.

Za informacije o nastavitvah za piškotke izberite spletni brskalnik, ki ga uporabljate:

Chrome

Firefox

Opera

Internet Explorer 9

Internet Explorer 7 in 8

Safari

─îe spremenite, ali izbri┼íete brskalnikovo datoteko s pi┼íkotki, spremenite ali nadgradite va┼í brskalnik ali napravo, boste morda morali ponovno onemogo─Źiti pi┼íkotke. Postopek za upravljanje in brisanje pi┼íkotkov se razlikuje od brskalnika do brskalnika. ─îe pri tem potrebujete pomo─Ź, lahko pogledate v brskalnikovi pomo─Źi uporabnikom.